Wednesday 27 January 2016

Testimoni Penguna

28 Jan 2016 :

Testimoni Pengguna



HOTLINE : 0139299944
MAHADI CHE HARON

Nama FB :  Ismail Hashim,  Umur : 42 tahun,  Pekerjaan :  Western Digital,  Tempat Tinggal :  Batu Uban, Pulau Pinang,  Kes :   Darah Tinggi

Kebetulan 2,3 minggu lepas saya sdiri mengalami masalah darah tinggi yg naik ke tahap 190.    Ia sgt2 mbimbangkan.    Saya pening2 dan terasa keras d bghn belakang tengkuk, dah cuba mcm2 cara,mcm2 produk tp x berjaya.    Dgn izin ALLAH,  saya terus order HIMAX(rm59 je) dan alhamdulillah,  ianya bukan omongan kosong, guna x sampai seminggu dah terbukti memang berkesan.    Skang alhamdulillah.


Nama  :  Sheila Oh Sheila,  Umur : 29 tahun,  Tel : 012  6435741,  Kes :   Tyroid / Tekanan Darah Rendah / Migraine / Kawalan Berat Badan

Saya berusia 29 tahun.  Mpunyai 5 orang anak.  Hampir stiap hari samaada d tempat kerja atau d rumah saya selalu migraine dan pihak hospital mbritahu yg sy ada masaalah akibat tekanan darah rendah sy yg tidak stabil dan darah berasid.  Selalu pitam dan migraine.  Tkaseh pd suami sy yg mbawa pulang Himax5.  Pd mulanya saya anggap ianya karut dan sama dgn produk lain yg hanya gah pd critanya shj.  Selepas mgunakannya selama sebulan,dgn izin Allah,kini masalah2 yg tersebut d atas sudah dapat d atasi.   Dgn ktinggian 5''3' berat badan saya 58kg.  Saya dapat btugas dgn tenang tanpa tyroid dan tidak lagi pitam.  Alhamdulillah.


Nama : FB Mohd Nor Hasikin (ustaz),  Umur : 28 Tahun,  Kes :   Gout Bernanah / Letih Lesu  /  X Boley Berjalan (asid bercampur dgn darah),  No Tel : 013  2525653

Saya berasal dr Baling Kedah , alami masalaah GOUT tahap bernanah derita sekitar 6 tahun.  Dah bermacam2 cara,produk dan jeNama telah saya cuba.  Akhirnya dgn izin ALLAH saya d temukan dgn HIMAX5 sebagai jalan2 penyembuhan.  Sekarang saya kembali normal dan ceria seperti biasa.  Terimakaseh kpd utsz adam dan bro renggo.   sesiapa2 sj yg ada penyakit2 kronik,tak perlu ragu2 dgn himax, terbaek d pasaran.  ALLAH itu maha memberi dan maha menyembuhkan penyakit.  Utk mdapatkan produk Islamic, harga cuma rm 59 ,   sgt2 bbaloi

HALIJAH BINTI YUSOFF,  Umur : 56 tahun,  Tel : 019  9125348

Saya mengalami penyakit TEKANAN DARAH RENDAH dan KENCING MANIS.  Setiap hari saya rasa LETIH dan TIDAK BERMAYA.  Satu hari saya demam dan badan saya terlalu lemah tetapi saya tidak mahu ke hospital.  ALHAMDULILLAH akhirnya bertemu jodoh saya dgn HIMAX.  Saya amalkan 3 kali sehari.  Kesannya sangat memberangsangkan keesokannya saya rasa bertenaga dan ada  selera makan.  Tekanan darah saya sudah kembali NORMAL dan saya mampu bekerja seperti biasa.   Selepas itu saya beri HIMAX5 kepada ibu saya yang berusia 80 tahun kerana mengidap kencing manis dan darah tinggi dan sedikit masalah jantung.  Selepas beberapa hari saya lihat ibu saya semakin sihat.  Selepas dbuat pemeriksaan TEKANAN DARAH kmbali normal dan KENCING MANIS TERKAWAL.  Syukur kepada ILAHI ,   HIMAX5 terbaek,   bminat?  Sila dail   Lin -  018-9876008

Umur :  FB Sharifah Emah,  Usia : 26 tahun,  No Tel :  014 - 8150 296 ,  Kes :   Sakit saraf keng

Saya pernah tjatuh sewaktu berumur 6 tahun.  Sejak tu URAT SARAF saya mula bermasalah lebih2 lagi d bhgn tulang dagu.   Apabila mcuba HIMAX5,  Alhamdulillah,  perubahan tkini,  Leher / dagu dah x kejang lg dan x bunyi2 (bunyi mcm tulang patah).   Badan saya kini sihat dan PENGALIRAN DARAH pun dah ok.  Tiada lagi sakit2 kepala dan tiada lagi KEBAS2 d KAKI.


FB Suriati Peace ,   emm my mum pun ade DARAH TINGGI n RABUN MATA,  tapi bila dia guna HIMAX5,dlm semggu n titiskan dlm mata,  hasilnya mata ibu saya terang kembali dan sudah boleh membaca quran kecil,  emm,  ,alhamdulillah semuanya dgn izin Allah.

Nama : FB Datin Farah,  UMUR : 22 tahun,  status : bujang,  Tel no : 018  2399819,  Kes :   pengawalan berat badan, resdung, letih lesu

Saya punyai masalah bersin yg teruk dan masaalah pengawalan berat badan.   Selepas mengamalkan himax5, saya berniat mohon pd Allah utk diet, sy jd kurang makan, x de selera tp masih bertenaga dan mampu mnjalankan tugas harian sperti biasa.   Badan terasa ringan dan masalah bersin (resdung) saya semakin pulih.  Yg ada masalah lain dr resdung dan berat badan, jgn tunggu lagi.   Sila call  lin -  018-9876008  atau inbox soalan kpd fb page azlin.himax5  Yg ada masaalah asma biasa atau kronik seprti salah seorang rakan fb kita puan suriati peace ,bley lah terus bertanyakan pada beliau bagaimana peritnya selama bertahun mghadapinya dan dgn izin Allah beserta dgn usaha menggunakan himax5 akhirnya dlm 4,5 hari sahaja beliau telah pulih dan tidak lagi menggunakan peralatan asma yg biasanya d bawa kesana kemari.  Anda yg punyai masalah kencing manis darah tinggi gout migraine dll penyakit yg kronik dan dah mcuba bbagai2 cara masih gagal? Jgn putus asa dgn izin Allah mgkin kali ini kesembuhannya mjadi milik anda ,  sebarang pertanyaan,sila dail  lin -  018-9876008 atau inbox saya jika anda memerlukannya.  hebatnya Allah

Nama  :  Ikka Razman,  Kerjaya : artis,  usia 32 tahun

Salam, hal saya simple je.   Masalah darah tnggi.   Bila kita byk fikir walau masalah kecik2 pon saya mudah rasa pening2 keras urat belakang tengkuk.   Telan ubat tu telan ubat ni skejab je.     Pas tu datang balik.     Badan letih lesu dan memang x leh nyanyi dan x bely wat apa2 pon.   Alhamdulillah, akhirnya saya cubalah HIMAX5.   Skang masalah DARAH TINGGI saya x jadi beban lagi.     Tq ALLAH, tq HIMAX.   Yg nak cuba utk sakit2 kronik lain pon terus call  Lin ,   018-9876008  alhamdulillah,  salah sorang testimoni ASMA pgguna Himax5 FB kita iaitu Dewi Cinta .  Alami ASMA kronik sejak dari kanak2.   Dah btahun2 cuba mcm2 jenis produk.  Di izinkan ALLAH, dapat guna Himax5.  Lepas sminggu, dah ok dah.  ANDA kurang yakin? Nak call tanya sdiri?   Ada masalah darah tinggi ? Kencing manis, migraine, gout? Sila call  Lin -  018-9876008 .   Pegangan orang yg bijak ialah ''kesihatan tubuh badan harta yg plg bnilai bg dirinya'', bak kata pepatah sediakan payung sebelom hujan,   hebatnya ALLAH


Nama  FB :  Umi Sheila yuzjujuaniez, Usia cucu : 3 tahun Kes :   gatal2 kulit seumpama kayap d merata2 badan.  No Tel : 012  9473575

Saya tinggal dpahang.  Saya gunakan himax utk msalah sakit2 lenguh letih lesu dan pengawalan berat badan.  6 hari yg lepas cucu saya ada masalah sakit kulit umpama kayap2 naik hampir seluruh badan.  Dah cuba mcm2 cara dan penah ke klinik pon.  Stlh bertanya pd pihak  himax saya cuba dgn cara spray himax pd badan cucu saya dan berinya minum himax.  Selepas 5 hari di izinkan allah masalah umpama kayap sembuh dan tidak berparut pon.   Utk keterangan lanjut sila call  lin -   018-9876008

Nama FB : Reen Halid,  Kerja : usahawan ,  Kes :   migraine / letih lesu

Saya tinggal d gombak dan sudah berkeluarga.  Masalah yg selalu d hadapi ialah migraine yg sgt2 kronik.  Mengikut kata pakar ianya berkaitan asid dlm darah.  Oleh kerana terlalu kerap migraine menyebabkan rasa letih lesu dan tension.  Akhirnya setelah mggunakan himax5, d izinkan allah masalah tersebut telah pun d atasi dan kini kami sekeluarga.     Mggunakannya apatah lagi harganya cuma rm59 utk kegunaan sebulan.   Berbaloi bukan?  Lebih baik simpan himax dari simpan penyakit yg akhirnya akan menyebabkan kita bertambah sengsara.     Kalau sehat,byk perkara dan masa kita bleh lakukan utk mencari rezki yg halal.   Kalau sakit ????  Hubungi    lin - 018-9876008

Nama FB :  Amyza Hamzah,  isteri kpd artis tanahair kita Poey Stings yg popular dgn lagu dalam ''diam aku mencintaimu''

Berat badan beliau dari 55kg kini dah tinggal 49kg.     Tahniah dan terimakaseh atas keprcayaan dan pgunaan himax. Harga? Rm 59 je.  Utk mendapatnya sila in box  lin -  018-9876008

Nama : mohd zen,  Usia : 43 tahun,  Pekerjaan : berniaga

Saya ada 5 orang anak dan seorang isteri.  Masalah saya ialah kawalan berat badan, tekanan darah tinggi hampir2 terkena stroke dan selalu letih lesu mengantuk sewaktu memandu jarak jauh x kira waktu / tempat.  Pernah kemalangan d bhgn kepala dan bermasalah dgn memori ingatan.    Selepas gunakan himax dgn izin allah,semua masalah tersebut dah pon selesai.   Rasanya x ubah mcm air zam2 je.   Halal dan beralkali utk mghindarkan toksid dan asid dlm darah.  Utk keterangan lanjut sila dail  lin - 018-9876008  atau mesej inbox beliau.


HALIJAH BINTI YUSOFF, Umur : 56 tahun, Tel : 019 – 9125348

Saya mengalami penyakit TEKANAN DARAH RENDAH dan KENCING MANIS.  Setiap hari saya rasa LETIH dan TIDAK BERMAYA.  satu hari saya demam dan badan saya terlalu lemah tetapi saya tidak mahu ke hospital.  En.  Mat rozi telah mencadangkan saya HIMAX5 untuk diamalkan 3 kali sehari.  kesannya sangat memberangsangkan keesokannya saya rasa bertenaga dan ada selera makan.  Tekanan darah saya sudah kembali NORMAL dan saya mampu bekerja seperti biasa.  selepas itu saya beri HIMAX5 kepada ibu saya yang berusia 80 tahun kerana mengidap kencing manis dan darah tinggi dan sedikit masalah jantung.  selepas beberapa hari saya lihat ibu saya semakin sihat.  selepas dbuat pemeriksaan TEKANAN DARAH kmbali normal dan KENCING MANIS TERKAWAL.  syukur kepada ILAHI,   HIMAX5 terbaek,   bminat? Sila dail   Lin - 018-9876008

Nama :  BONYA BT JUKI. Umur : 53 tahun ,  Kes :   semput,  No Tel : 017 -  7028830

Saya berumur 53 tahun dan seorang suri rumah tangga.  Alami SEMPUT dah 4 tahun, TAK BOLEH TIDO MLM malam dan selalu BATUK2 BLENDIR.  Selepas mggunakan HIMAX5 selama seminggu di izinkan ALLAH dah pulih.  Syukur alhamdulillah.  Siapa sahaja yg bminat x kira utk masaalah lain yg kronik sila hbungi   Lin ,   018-9876008  memang x bpe lalu makan sejak amalkan Himax5.   Darah tinggi dan resdung dah beres.     Badan pun susut dan rasa ringan je.     Pagi td pekena segelas teh panas dan telur separuh masak 2bj kt kedai mamak.   Mcm ni le rutin hari2.     Malammmm kang baru terasa nak makan tp selalunya yg ringan2 je.    ,   hebatnya ALLAH

Nama : Cik M, Umur : 32 tahun,  Pekerjaan : pekerja kedai runcit,  Kes :    KENCING MANIS

Saya kene KENCING MANIS ni semenjak 2004.   Dah mcm2 jenis cara dan ubat yg saya guna.  2006 kaki saya mula berkudis berair dan gatal sgt2,  ianya sebesar syiling 50 posen.  Dah pegi klinik jumpa pakar.   Sekali jumpa kena bayar rm60 lom masuk kos ubat lagi.   Yg merisaukan hasilnya tetap mcm dulu gak.   Slepas tbaca dlm wall renggo,  saya sdiri mcuba himax ni.  Skang alhamdulillah.   Semakin hari semakin pulih.   Kudis pun dah kering.     Keterangan lanjut sila dail  Lin -  018-9876008.   Berat badanku dari 81kg ke 70kg ke 69 kg baru2 ni, darah tinggi ku yg dulunya 180 kini dah normal.   Tq ALLAH krn mberikan HIMAX5 sbg jalan2nya.  ada yg brhajat? Sila dail hubungi saya di 018 9876 008 ,   hebatnya ALLAH

Wan rohana binti wan hussain,  umur  :  28 tahun,  tel  :  019 -  9533285

Saya mengandung anak ke 3 dan doktor memberi suntikan insulin sebanyak 3 kali sehari ( MLM 10cc,pagi 8cc, tengahari 6cc) kerana kencing manis.   Bacaan gula dalam darah pada waktu pagi 7.5 mmol / L, tengahari bacaanya sekitar 5.9 mmol / L, petang 5.2 mmol / L dan malam 5.9 mmol / L.   Yang menakjubkan saya hari pertama saya minum HIMAX5 tanpa suntikan insulin bacaan paras gula pagi = 5.2 mmol / L tengahari = 5.9 mmol / L petang = 5.8 mmol / L dan malam = 4.6 mmol / L.     Semenjak daripada hari tersebut saya terus mengamalkan HIMAX5 tanpa suntikan insulin lagi.  Saya rasa segar dan cergas dan baby saya begitu aktif.   Alhamdulillah.     TERIMA KASIH kepada kak Ti yang mencadangkan HIMAX5.


Masalah saya ialah resdung dan bersin sampai penat.     Mata berair dan hidung gatal je.     Makan silap ckit x boley,   sejuk sikit x boley.     Badan lesuuuu je.  Lepas minum HIMAX5, resdung makin kurang dah x bersin2 lg masa pg.     Badan ringan.    Keje rajin.     Nak bangun solat subuh pon x de masalah dah.   TERKINI.      Berat badan saya dah turun sebanyak 4kg.     Bestnyee.     Ingatkan x mjadi,  tp memang kenyataan.     Alhamdulillah.     Tq bro renggo,  nak jugak? Sila call  Lin ,   018-9876008

Nak turunkan berat / naikkan berat badan? Tanpa senaman? tanpa tekanan? tanpa minum produk2 yg rasanya menyeksakan? Hehe.     Saya dah guna dan berat badan dah turun pun.     Cubalah himax5.

No comments:

Post a Comment